De Software
De oplossing
Vanaf intake tot aan beheer de consument bedienen
Vanaf het moment van intake tot aan de passering heeft de adviseur volledige inzage in elke fase van de hypotheekaanvraag, die online gevolgd kan worden. Bovendien kan de adviseur een klantportal beschikbaar stellen voor de consument om de voortgang te volgen.
Zowel de adviseur als de consument (via het klantportal) ontvangen automatische meldingen zodra de aanvraag een nieuwe fase bereikt, wanneer een renteaanbod is uitgebracht, wanneer documenten zijn goedgekeurd door de aanbieder en wanneer dossiers volledig zijn verwerkt. Verder ontvangen zowel de adviseur als de consument alerts tijdens de beheerfase, bijvoorbeeld bij het naderen van het einde van de rentevastperiode.
De klantreis
Hyposimpel faciliteert de klantreis voor het verkrijgen van een hypotheek via Straight Through Processing (STP), wat zorgt voor een volledig geautomatiseerd proces. Het systeem ondersteunt de gehele reis, van oriëntatie tot beheer, met automatische meldingen en dataverzameling. Na afsluiting biedt Hyposimpel nazorg met updates over belangrijke hypotheekgebeurtenissen, zoals het einde van de rentevaste periode, de looptijd en de pensioendatum.
Ontbindingsdatum en vervaldata
Tijd en aandacht voor de consument
Ook houdt Hyposimpel de ontbindingsdatum en vervaldata in de gaten, zonder dat de adviseur hieraan hoeft te denken. Alle benodigde stukken en brondata worden simpel en eenvoudig verwerkt in het systeem. Zo heb je als adviseur alle tijd en aandacht voor de consument zonder dubbele werkzaamheden.